Finder lir...

ALT TIL GUTTEN

ALT hvad du har brug for
Se mere HER

Træningsguiden

Den ultimative trænings-guide

Den ultimative guide for dig som ønsker at stå knivskarp 365 dage om året.

1. Smutveje holder ikke

Undskyld, hvis jeg er med til at ødelægge din illusion fra starten af, men det er desværre sandt. Du kan garanteret gøre det bedre, undgå fejl og maksimere din indsats. At træne målrettet og være struktureret er en forudsætning. Finten er at finde ud af, hvilken metode man skal gå til med, og hvilke råd man skal tage seriøse samt hvilke råd man skal holde sig langt fra.

2. Ikke kig på vægten

Hvis du har planer om at tabe dig 10-15 kg, er vægten ikke dit fokus i denne situation. Et af problemerne med din vægt er, at den ikke skelner mellem fedtmasse samt din muskelmasse, og størstedelen ved godt, at øgning af din muskelmasse vil hjælpe dig til at smide det overskydende fedt væk på den lange bane. Man kan generelt sige det er en fremragende ting at optimere din muskelmasse men en skidt ting at tabe din muskelmasse, men som sagt, det siger din vægt ikke noget om! 

3. Din teknik er din bedste ven

Træningsteknik er nok ikke den mest spændende del af din daglige træning, men det er 9 ud af ti gange det, som gør udfaldet bliver som ønsket. Hvis du træner med en forkert teknik, kan du ende med at pådrage dig selv alvorlige skader, som kan tage lang tid at komme sig over, og som på den lange bane vil forsinke dit forløb markant. Derudover gør det også kun dit helbred ringere, hvis du træner, på trods af du har skader. Dit fokus skal i stedet være på at få styr på den korrekte teknik, inden du begynder at overveje at intensivere din træning.

4. Dit mindset skal være der

Hvis du har et positivt mindset som lyder på: ‘jeg-kan-gøre-det-her’-samtidig med at du har eller begynder at få viljen til at træne vanvittigt hårdt, så vil du opleve lynhurtige resultater, som du med garanti bliver glad og stolte af. Modsat kan n dårlig attitude kun holde dig tilbage og du vil ikke komme til at se de resultater som du ønsker.

5. Undskyldningerne skal pakkes langt væk

Det er ikke så meget at skrive til det sidste afsnit. Drop dine undskyldninger, og kom afsted i fitness eller ud på løbeturen

God fornøjelse!